HTML

legal alien

hey Scotty, can you beam me up? there is no intelligent life on this planet.

Friss topikok

  • Exlap: Jujj! Tényleg nagyon kedves és gyönyörű! (2008.01.27. 13:54) több éve
  • Exlap: Hi-hi..H minden jól megy, mi holnap veszünk (Kedves Univerzum! Menjen minden jól :)!!!!Köszönöm!) ... (2008.01.26. 21:41) kedves Univerzum,

Archívum

2008.01.26. 01:09 világhal

amíg Dániában éltem

soha nem volt semmi baj a börömmel. na jó, egyszer, még májusban leégtem a napon, de tényleg soha semmi. mióta egy hónapja újra pesten tekerem a biciklim a böröm finoman szólva is ki van borulva. száraz, mint a pergamen, amire ezelött soha nem volt példa még, és borzalmasan fáj.  pedig én kenem. vettem egy hatalamas tégely jojobás szuper regeneráló szuper száraz börre való krémet. ma eddig tizenkilencszer kentem be vele elsösorban a lábam, meg úgy általában véve magam, de hát a beszívódástól számított fél óra múlva úgy fáj megint a böröm, hogy megörülok. természetgyógyász barát azt mondja, a szennyezett levegö meg a túl sok fürdés az oka, illetve a kemény víz. kérdezem mi legyen akkor. nézi a krémet, ken a kezére kicsit, majd azt mondja, használjam csak tovább böszen, jó kis krém ez, de ne fürödjek annyit, nem tesz jót a kemény a víz. a szenyezett levegö meg reméljem hogy elmúlik. szuper. gondoltam én. és igyekeztem nem arra gondolni, hogy most azonnal vissza akarok menni Dániába, ahol ugyan még keményebb a víz, de nem fáj a böröm, és lehet mozogni is rendesen. merthogy a másik nagy bajom Pesten, hogy nem mozgok. nem csak én. az emberek általában véve lusták meg tunyák. mindenhová busszal vagy autóval járnak, nem sétálnak, nem gyalogolnak. borzalmasan kopik a jól megszerzett kondim nekem is, én sem gyalogok itt a szmogban annyit mint ott tettem. tehát ezúton is követelek sok bicikli utat - mint Koppenhágában - tisztább levegöt, lágyabb vizet. ebböl kettö az egymásnak következmémye ugye. ha lenne több bringaút, akkor több lenne a bringás, tehét kevesebb lenne az autós, ami jobb levegöhöz is vezetne. és akkor már csak a kemény vízzel kéne megbírokznia szerencsétlen fájós börömnek, ami ugye a mostani helyzethez képes a csúcs lenne maga.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest sport kemény magyarország dánia bringa víz bringaút koppenhága


A bejegyzés trackback címe:

https://thelegalalien.blog.hu/api/trackback/id/tr73311925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása